dag 6 - Reisverslag uit Jaisalmer, India van Dorien en Marco - WaarBenJij.nu dag 6 - Reisverslag uit Jaisalmer, India van Dorien en Marco - WaarBenJij.nu

dag 6

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Dorien en Marco

06 November 2008 | India, Jaisalmer

Eindeljk dan even tijd om een berichtje te plaatsen. We inmiddels in Jaisalpur aangeland. Wat een prachtig land is dit eigenlijk. We moesten even wennen aan het ritme en de smerigheid, maar dat gaat heel snel als je Delhi uitbent.

Een ding heb ik al geleerd: Wat zijn wij Nederlanders eigenlijk gigantische controlfreaks geworden. In India gaat dit echt anders.

Tempels, markten, kitsch, haveli's overal kom je prachtige, kleurige en vriendelijke mensen tegen. Dorien heeft denk ik al honderd close ups van de indianen (die naam hebben ze echt recht op). Ik kijk wat meer naar het grote geheel met mjin foto's.

Kort samengevat is het prachtig hier en gaat alles heel goed. Zodra het weer even lukt een nieuw berichtje.

Marco (en Dorien)

ps: 30+

• 06 November 2008 - 15:24

Embosch:

fijn te horen dat het allemaal mooi en goed gaat geniet van alles en tot spoedig wederhoren liefs enxxxxxx mammalies

• 06 November 2008 - 17:52

Hanny Ui Het OSSE.:

Wat goed om te horen dat alles naar wens is.Dorien ben je un indiaan aan het uitzoeken met al je foto's??????Geniet er nog van.DOEIIIIIIIIII.

• 06 November 2008 - 18:10

Marja En Rob:

He wereldreizigers, leuk om te horen dat alles goed bevalt en jullie genieten van deze vakantie.
    Vraag aan Dorien:
    Heb je al winkels met "van/voor of sale"gezien?

• 06 November 2008 - 19:53

Mirjam:

Lieve mensen wat ben ik blij dat jullie nog niet schrijven: Dorien is ziek....Blijf dat vooral volhouden!!!!!!

Liefs van t Eiland

• 06 November 2008 - 20:00

Juut:

Hi guys! Leuk om zo van jullie te horen!! Ook fijn om te weten dat jullie inderdaad zijn aangekomen...! Have fun!!

Liefs, Juut
    ps. 39+

• 07 November 2008 - 01:03

Marten:

Tof dat het net zo mooi, misschien wel beter is dan wat jullie hadden verwacht. Keep us posted, en nog heel veel plezier :)

• 07 November 2008 - 10:12

Diana En Grada:

leuk dat we jullie site kunnen lezen, prettig vakantie verder zijn benieuwd naar nog meer leuke vakantieverhalen.
    Veel plezier verder.
    Grada en Diana (ex-VDR collega's

• 07 November 2008 - 10:47

Mam/Pap:

Fijn dat wij van jullie horen. Geniet van de mooie reis. Hier is alles OK.

• 09 November 2008 - 11:11

Marieken:

Geniet van de cultuur, het land, de kleuren en van elkaar!
    Liefs Henk en Marieken

• 11 November 2008 - 10:05

Jodelo:

Hoi luitjes ik ben blij dat jullie het naar de zin hebben. We missen je wel hoor maar genieten met jullie mee.
    Hoe is de rauwkost daar Dorien?

Kus Jodelo