Morgen is het zover! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Dorien en Marco - WaarBenJij.nu Morgen is het zover! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Dorien en Marco - WaarBenJij.nu

Morgen is het zover!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Dorien en Marco

31 Oktober 2008 | Nederland, Deventer

Morgen is het zover. We gaan dan écht op vakantie naar India!

Ben erg benieuwd hoe het er zal zijn. We hebben in ieder geval veel tips gehad en voldoende medicatie bij ons om al het vakantieleed te doorstaan, hoop ik tenminste :-)

Verder zal ik proberen om regelmatig een pc op te zoeken om jullie een klein beetje op de hoogte te houden van hetgeen we meemaken en zien.

Nou, tot zover hier Deventer.

(ter gerustelling van de moeders: Assam ligt heeeel ver weg van Rajasthan en Goa, dus maak je geen zorgen!)

• 31 Oktober 2008 - 14:10

John En Janny:

Oh jee, waren alweer vergeten dat jullie nu al weg gingen. Nou luitjes, veel plezier enneh.... geen rare dingen doen he?
    We zullen jullie volgen.

Groet'n uut Musselknoal.

• 31 Oktober 2008 - 15:51

JUUT:

Hééééél veel plezier!!! Rust lekker uit en geniet ze...!!

Liefs Juut & Wiel

• 31 Oktober 2008 - 16:01

HANNY UIT HET OSSE:

IK HAD AL UN SMS GESTUURD,MAAR NIETS OP GEHOORD.
    IK HOOP VOOR JULLIE DAT HET DE REIS VAN JULLIE LEVEN ZAL WORDEN,DUS VOORAL GENIETEN.
    MARCO HET DOET TOCH GEEN PIJN OM 50 TE ZIJN??
    DE GAROETEN UIT OSS.

• 31 Oktober 2008 - 16:42

Mirjam:

Hoi lieve mensen,

Ik zal jullie vanavond niet meer bellen ivm jullie stess van het koffers inpakken of gewoon omdat jullie een avond rust willen. Heeeeeeel veel plezier in India, zou graag mee willen maar mn moederlijke plicht roept. Hoop dat jullie alles zullen zien wat jullie gepland hebben en weer gezond terug komen.

Liefs, Kampereiland

• 01 November 2008 - 16:08

Willeke En Iwan:

Ha die vakantiegangers,
    Veel plezier daar in India. Lekker Zen!
    We zullen jullie site regelmatig gaan bezoeken.
    Geniet ervan!!
    Veel liefs uit Oss

• 04 November 2008 - 13:03

Marja En Rob:

He,
    Ik hoop dat jullie een goede reis gehad hebben en inmiddels al iets gezien hebben.
    Ik ben net terug van Bernhoven, alles goed gegaan, en binnenkort weer een jonge God.

• 04 November 2008 - 17:48

Theo & Janny:

En? Is het echt de moeite waard om er zo lang over te doen om deze reis te maken? Met 50 jaren op de klok is het tijd ervan te genieten. Veel plezier. Enne....veel foto's maken!!