Weer thuis - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Dorien en Marco - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Dorien en Marco - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien en Marco

29 November 2008 | Nederland, Deventer

Hoi allemaal,

Onze Indiareis zit er op, we zijn weer thuis na een lange, vermoeiende reis.

Gistermorgen rond 9.00 (NL tijd ong. 04.30) zijn we opgestaan en rond 11.30 (07.00 NL) naar het vliegveld van Goa gegaan. Vertrek daar om 14.30, aankomst Delhi 17.30. Vertrek uit Delhi 04.30 (dus 10 uur lang rondhangen op het vliegveld) en daarna 9 uur vliegen naar Londen. Vanmorgen om 07.45 (plaatselijke tijd) in Londen, om 08.40 vertrek naar A'dam, aankomst A'dam 11.05.
Nou ja, WIJ kwamen toen aan in A'dam, de koffer van Marco kwam vanmiddag en wordt maandag thuis bezorgd!
Toen met de trein naar Deventer en rond 15.30 waren we eindelijk thuis.

Kortom, het is nu 21.30 en als ik alles even terug reken zijn we zo ongeveer 42 uur in touw...
Geen wonder dat we moe zijn :-)

Dus voor nu alvast welterusten en we spreken elkaar snel om onze ervaringen met jullie te delen.

Groetjes Dorien en Marco

• 29 November 2008 - 21:20

Mam:

dat het vermoeiend was vertelde je vanmiddag al dus heb ik vandaag niet meer gebelt en aannam dat je na thuiskomst wel lekker naar bed zou gaan
    daarom fijn dat jullie er weer zijn en tot gauw maar rust eerst uit liefs mamzzzzzzzzzzz

• 29 November 2008 - 22:27

Juut:

Blij jullie weer te mogen verwelkomen in ons koude, maar ook vertrouwde kikkerlandje..! Rust lekker uit, en hopelijk tot snel ziens! XXX Juut

• 30 November 2008 - 08:54

Janny Wingens:

Lekker uitrusten na zo'n prachtige reis en gelukkig heelhuids weer terug. Fijn dat jullie er weer zijn!

• 30 November 2008 - 12:15

Nathalie:

Blij dat jullie er weer zijn. Balen van die lange reis. Tot snel, ik wil alle foto's zien!!

Kus Nathalie