Dag 12: Eindelijk weer even op internet - Reisverslag uit Jaipur, India van Dorien en Marco - WaarBenJij.nu Dag 12: Eindelijk weer even op internet - Reisverslag uit Jaipur, India van Dorien en Marco - WaarBenJij.nu

Dag 12: Eindelijk weer even op internet

Door: Dorien/Marco

Blijf op de hoogte en volg Dorien en Marco

11 November 2008 | India, Jaipur

Hallo lieve mensen,

Bedankt voor jullie reacties! Leuk te merken dat jullie ook echt lezen :-)

Vandaag weer een megadag in de bus. Vanmorgen om 05.30 vertrokken uit Udaipur richting Jaipur. Op verzoek van enkele medereisgenoten hebben we een tussenstop gemaakt van 4 uur in Puskar, ergens midden in de woestijn, bij een soort van festival annex kamelenmarkt. Jeetje, wat 'n hitte, herrie, kabaal, drukte. Blij dat we er weer weg konden. Vanavond om 21.30 eindelijk bij het, zeeeer luxe, hotel aangekomen en we zitten nu in de tuin te genieten van 'n verfrissend drankje.

Het valt niet mee om internet bij te houden maar we doen ons best om toch regelmatig iets van ons te laten horen.

Hannie, wil jij Johan nog feliciteren met zijn 50ste verjaardag, heb er gisteren wel aan gedacht maar helaas, geen internet beschikbaar.

Nathalie: jammer, de cola werkt niet echt..

Mirjam: ik zal het niet schrijven maar de Delhibelly heeft toegeslagen gisteren en vandaag.

Hoe ist verder in Deventer? Dames, ik denk elke dag bijna aan jullie. :-)

Verder zal ik even proberen om er een paar fotos op de site te zetten.

Groetjes Dorien (en Marco)

P.S.
Nu we in Jaipur zitten is ons rondje Radjastan bijna ten einde. Een ongelooflijke ervaring. Van te voren werden we (heel veel) gewaarschuwd voor India. 't zou vies zijn: klopt. 't zou druk zijn: klopt. Je krijgt er maagkrampen van: klopt.
Maar wat ons ook werd verteld is dat het een prachtig land is. Klopt ook.

Beiden hebben inmiddels al extra geheugenchippies gehaald. We zijn er al doorheen.

Goed: morgen en overmorgen dus Jaipur. En daarna: De Taj Mahal! We zijn benieuwd.

Groetjes Marco (en Dorien)

• 11 November 2008 - 18:21

Iwan:

he doortje en marco, zo te lezen hebben jullie het prima naar de zin...afgezien van een lawaaierige kamelenmarkt na dan.

drink er een op onze en jullie gezondheid en geniet er van.
    groetjes xx

• 11 November 2008 - 18:41

Mam.lies:

fijn te lezen dat het jullie naar de zin hebben geniet van alles wat je tegen komt .leuk de fotto,s liefs en groetjes mam

• 11 November 2008 - 18:45

Nelly:

Hoi Luitjes

Super om jullie ervaringen te lezen over India. Later als ik groot ben wil ik van dat alles ook wel wat zien. Maar ga eerst van jullie foto's genieten als jullie terug zijn. Dan moeten we snel iets afspreken.
    Voor nu hele fijne vakantie en geniet ervan.
    Dikke kus en knuffel

• 11 November 2008 - 19:58

Nathalie:

He lieverds,

Heerlijk om te lezen (want ik spel elke letter!) dat jullie t zo goed naar de zin hebben!
    Jammer van de cola! Uhm..heb geen andere tips. Ben reuze benieuwd naar alle foto's. Geniet er nog van, dikke kus van ons 3-en.

• 11 November 2008 - 21:13

Martijn:

hele fijne vakantie nog en tof dat jullie het naar je zin hebben. Heb trouwens alleen maar voldoendes gehaald. Veel plezier bij de Taj Mahal .

• 11 November 2008 - 21:25

Hanny:

Hier dan mijn e-mailadres:
    hannyvdbogaart@12move.nl
    dus voor de rust hoef je NIET naar IndiA!!!
    Geniet maar lekker.
    DOEIIIIIIIIIIII.

• 11 November 2008 - 22:03

John En Janny:

Hoi Marco en Dorien,

Het lijkt mij in ieder geval een hele ervaring maar daar was het ook om te doen toch? Nog heel veel plezier. Groetjes,

• 11 November 2008 - 22:10

Pap:

Marco, wat een mooie stip op je voorhoofd. Wij volgen jullie op de kaart.
    Wij hebben inmiddels ook een berichtje van Loes en Eelco vanuit Hongkong;

Liefs mam en pap

• 12 November 2008 - 08:39

Mirjam:

Hoi,

Helaas toch Delhibelli. Heeft Marco las vd de Delhikoppie? Geweldig dat de reis aan alle verwachtingen voldoet! Wil graag alle foto's zien, ook de niet gecencureerde!

Kus

• 12 November 2008 - 12:33

Miranda:

Hé Dorien (en Marco natuurlijk),
    Julie genieten dat is duidelijk. Lief dat je ook nog tijd vindt om aan ons te denken...:-P Veel plezier nog en sterkte met alle ongemakken.
    Groeten van één van de dames uit Deventer :-))

• 13 November 2008 - 12:07

Anja:

Hey Dorien en natuurlijk Marco,

Zo te lezen hebben jullie het prima na de zin en al heel veel gezien.
    Geniet ervan en slaap lekker in het paleis. Die luxe slaapplek hebben jullie wel verdiend.
    Groetjes vanuit de Koekstad

O ja,
    Ook Ellen wil je de groeten doen en veel plezier nog namens haar.
    Doeiiiiiiiiiii