Weer terug in Demtah - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Dorien en Marco - WaarBenJij.nu Weer terug in Demtah - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Dorien en Marco - WaarBenJij.nu

Weer terug in Demtah

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien en Marco

28 Juni 2016 | Nederland, Deventer

Vrijdagmorgen om 10.00 uur de camper ingeleverd, dat gaat als een goed geoliede machine... Voordat je goed en wel stil staat, worden alle luikjes al geopend en staat er meteen iemand klaar om de camper weer in te nemen. De transfer naar het vliegveld was ook goed geregeld.

Helaas bleek al bij binnenkomst op het vliegveld dat we een vertraging van 1,5 uur hadden. We waren om 12.30 op het vliegveld en we vertrokken uiteindelijk om 17.50 uur..
Op zich prima vlucht, geen rotweer, turbulentie op zo, alleen..
Air Transat zal niet onze favoriete maatschappij worden.. 2x kopje thee, als 'diner' een broodje met vies vlees en als ontbijt een plak cake.. en dat alles bij een vlucht van 9,5 uur, riant!!
Op de heenreis was het hetzelfde, toen hadden we echt honger maar nu waren we voorbereid.. Goed gegeten op het vliegveld (want tijd zat) en een mud mueslirepen in de tas ;-)

Op Schiphol stonden als verrassing Linda, Robert, Ruben en Casper ons op te wachten! Een leukere thuiskomst kun je niet hebben!!

En nu dus weer lekker in het altijd zonnige Deventer ;-)

Groetjes Marco en Dorien