Laatste dag in Lethbridge - Reisverslag uit Lethbridge, Canada van Dorien en Marco - WaarBenJij.nu Laatste dag in Lethbridge - Reisverslag uit Lethbridge, Canada van Dorien en Marco - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Lethbridge

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien en Marco

05 Juni 2016 | Canada, Lethbridge

Vandaag laatste dag in Lethbridge bij Mark en Gonnie (oude overburen van Marco in Gendringen).
Gisteren in Waterton geweest. Prachtig natuurgebied! Bruine beer met 3 jongen, zwarte beer, herten, bizons en een eland gezien!
De eerste volle week zit er op. Toen we aankwamen in Vancouver was het koud (11 gr.), inmiddels is het 27 graden.
Al veel gezien onderweg, prachtige natuur maar we hebben ons ook veel verbaasd over vanalles. De hoeveelheden waarin bv suiker wordt verkocht. Zakken van 10 kg zijn geen uitzondering.. Wij dachten dat onze camper groot was.. dus niet. Hij past bijna in de gemiddelde camper die je hier tegen komt.. :-)

• 05 Juni 2016 - 22:48

José:

Wat klinkt dat allemaal mooi en bijzonder. Beren! Komen jullie veel mede-reizigers tegen of toch vooral locals? En hoe zijn de steden en dorpen daar: vergelijkbaar met Nederland of veel kleiner/groter?

Ik denk dat ik jullie foto's of dia's maar rustig moet afwachten...
    Geniet!!!

Liefs,