Van Banff naar Jasper, weer terug in Lake Louise - Reisverslag uit Lake Louise, Canada van Dorien en Marco - WaarBenJij.nu Van Banff naar Jasper, weer terug in Lake Louise - Reisverslag uit Lake Louise, Canada van Dorien en Marco - WaarBenJij.nu

Van Banff naar Jasper, weer terug in Lake Louise

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien en Marco

13 Juni 2016 | Canada, Lake Louise

Sh.., heel verslag geschreven.. alles weg..:-(

We zijn de Icefield Parkway van Banff naar Jasper gereden en onderweg honderdduizend foto's gemaakt van de geweldige omgeving. Bovenop de Columbia Icefield aan de voet van de Athabasca Glacier gestaan.. wauw!
Bij Jasper 2 jonge zwarte beren gezien. Foto's gemaakt en zelfs kunnen filmen, geweldig om van zo dichtbij te zien.
We kamperen zo'n 3 dagen op natuurterreinen en dan weer eens op een échte camping, mét stroom en douches :-)
Hoewel, rondtrekken met een camper met zelfs een magnetron en verwarming (die doen het trouwens alleen als we aangesloten zijn op stroom) is wel luxe.
Het weer valt mee, meestal droog, wel fris maar we zijn dan ook in de Rocky Mountains.. Gisteravond de kachel aangehad en vanmorgen weer vertrokken vanuit Lake Louise met de zon op het dak!
Internet is er heel weinig dus het kan wel weer even duren.
Groetjes, ook van Marco xx

• 13 Juni 2016 - 23:30

Marieken:

The Rocky Mountains! Wauw!!!!

• 14 Juni 2016 - 07:20

JUDITH SCHOOLMEESTERS: