't is (bijna) zover... - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Dorien en Marco - WaarBenJij.nu 't is (bijna) zover... - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Dorien en Marco - WaarBenJij.nu

't is (bijna) zover...

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien en Marco

02 April 2010 | Nederland, Deventer

Hoi allemaal,

Nou, de koffers staan gepakt, de tickets zijn geprint, er is ingecheckt en de laatste afwas (bijna) gedaan!

Om kwart voor een nemen we de trein naar Schiphol en om 17.35 uur gaan we vliegen. Dan nog 11 uurtjes in de lucht (plus 6 uur later ivm tijdsverchil) en dan zijn we al in CHINA!!!

We zijn errug benieuwd wat dat land ons laat zien. We zullen proberen om jullie af en toe op de hoogte te houden van ons wel en wee.

En o ja, Marco's verjaardag duurt natuurlijk niet langer maar korter, dan doet het ook niet zo'n pijn :-)

liefs van ons en tot over vier weken.

Dorien

• 02 April 2010 - 09:28

Iwan En Willeke:

Ik was al bang dat ik te laat zou zijn. Gelukkig. Jullie zijn nog thuis. Een hele fijne, spannende, leerzame, geweldige vakantie in China. Ik ben benieuwd naar jullie "avonturen". Voor Marco alvast Van Harte Gefeliciteerd en een hele fijne (korte) verjaardag gewenst. Groetjes,
    Willeke
    xxxx

• 02 April 2010 - 09:38

Rob En Marja:

He Dorien en Marco,
    Ik denk dat jullie nu al op weg zijn naar het station dus dit lees je dit pas in China of op Schiphol.
    Een hele fijne en veilige reis en vakantie gewenst van ons.
    We zijn wel benieuwd naar de foto's (+/- 50 vinden we genoeg).
    Als jullie de kans krijgen wil je dan voor ons het recept meenemen van:
    A. Babi Pangang
    B. Chinese tomatensoep.

Tot ziens in Deventer/Oss

• 03 April 2010 - 07:24

Nathalie:

Hoi lieve wereldreizigers!

Zouden jullie er inmiddels al zijn? Ik schat in van wel. Benieuwd hoe het daar is! Marco gefeliciteerd met je verjaardag! Veel plezier!

liefs, Nathalie