Yes, 't gaat door! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Dorien en Marco - WaarBenJij.nu Yes, 't gaat door! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Dorien en Marco - WaarBenJij.nu

Yes, 't gaat door!

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien en Marco

06 Maart 2010 | Nederland, Deventer

He allemaal, 't gaat door!

Er zijn voldoende deelnemers voor de rondreis door China! Op 2 april vertrekken we naar het Land van de Rijzende Zon!
Marco viert dus zijn verjaardag op grote hoogte en heeft een heeeeeeel lang feestje :-)

Vandaag hebben we onze visa aangevraagd en zo langzamerhand, nou ja, eigenlijk best snel, gaan we e.e.a. voorbereiden voor onze vakantie.
Dingen zoals: vaccinaties navragen en eventeel afspraak regelen. Moeten we nog dingen kopen die mee moeten? Wat voor weer is het daarginds, koud of warm? Wat voor kleding nemen we mee? etc, etc.

Kortom, de voorpret is begonnen!

• 07 Maart 2010 - 12:38

Nathalie, Eric, Nina:

Hoi lieve allebei,

He zeg, dat klinkt wel helemaal geweldig!! Maarre Marco, Eric wilde eigenlijk in april naar de nordkapp op de motor, moet ie dan maar ff wachten??? hihi,

groetjes van ons.

• 08 Maart 2010 - 08:01

Juut:

Heeejjj!! Wat leuk!! En spannend!! ;K zou nie weten wat voor weer het daar is...maar ehhh...vergeet je tandenborstel niet!

Liefs, Wiel & Juut

• 19 Maart 2010 - 07:54

Marja En Rob:

He wereldreizigers,
    Nog even en wij zullen jullie voor minimaal een maand moeten missen. Daarbij komt Marco nog eens 1 jaar ouder terug als toen hij heenging.
    We hopen dat jullie een superfijne vakantie zullen hebben en alvast veel succes met de voorbereidingen.

Marja en Rob

• 20 Maart 2010 - 16:13

Iwan En Willeke:

Jullie boffen maar, weer lekker samen naar zo'n ver "vreemd" land.
    Alvast veel plezier met de voorpret. Hopelijk doen de spuitjes niet al te veel pijn. We mailen nog wel tijdens de grote reis. In elk geval een fijne vakantie toegewenst.
    Lieve groetjes,
    Willeke.

• 26 Maart 2010 - 20:45

Marten:

Lange verjaardag? Korter bedoel je :) Hij gaat een 7 uur kortere verjaardag hebben. Toch maar een keer goedmaken dacht ik zo!

• 31 Maart 2010 - 14:25

Anja:

Nog even en dan kun je de Chinese paaseitjes eten.Succes met pakken en veel plezier met deze bijzondere reis.
    Groetjes
    Anja

• 01 April 2010 - 13:02

Mam:

hoi Lievers macharen
    donderdag 1 april
    dit is geen grapje
    als je dat soms denkt
    nou het is bijna zover ik zie jullie niet meer voor het vertrek dus Marco wens ik je een mooie verjaardag samen in de lucht of in het land van de rijzende zon geniet met volle teugen van alles wat het land te bieden heeft groetjes en dikke kus Mamxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 02 April 2010 - 08:10

JUDITH:

Heeeeej luitjes!!! Als het goed is zitten jullie nu hoog en droog "in de wolken"...!
    Hopelijk hebben jullie een fantastische vlucht!!
    Geniet van alles, ennuh...nie zo nauw kijken war... ;-)!!
    Liefs, Juut