Alsnog een niet verzonden berichtje - Reisverslag uit Dali, China van Dorien en Marco - WaarBenJij.nu Alsnog een niet verzonden berichtje - Reisverslag uit Dali, China van Dorien en Marco - WaarBenJij.nu

Alsnog een niet verzonden berichtje

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien en Marco

16 April 2010 | China, Dali

Hallo allemaal,

Dali is ook schitterend, gisteravond een fantastische massage gehad en vandaag de hele dag het platteland op met bus en boot. Fantastisch!

Hieronder een berichtje dat ik twee dagen geleden in elkaar heb geflanst maar om de een of ander reden niet verstuurd kon worden.

Liefs Dorien

Even ter geruststelling: hier hebben we helemaal niets gemerkt van de aardbeving. Drie dagen geleden zijn we al uit Chengdu vertrokken (Chengdu ligt op ongeveer 250 km van het episch centrum), en hier in Lijiang is helemaal niets aan de hand!

Morgenvroeg vertrekken we naar Dali, ben benieuwd wat we daar allemaal gaan zien!

Wat betreft eten: helemaal super!!! Errug lekker (helaas, geen recepten) en nadien geen problemen w.b buik/maag e.d. Een enkeling is verkouden en daar blijft het eigenlijk wel bij. Kortom, het gaat eigelijk best goed.

Klein minpuntje: we (de hele groep zo ongeveer) heeft zich enigszins vergist in de kledingkeuze. We zitten redelijk hoog, dus echt warm is het niet. Maar gelukkig heeft dit hotel een wasservice dus de shirtjes met lange mouw zijn weer schoon! We kunnen er weer tegen en vanaf nu wordt het weer steeds beter.

Liefs Dorien en Marco

Misschien komt dit berichtje wel tig keer op de site, om een of andere reden lijkt het niet verzonden te worden!

• 16 April 2010 - 13:34

Mam En Pap:

Dus nu wel verzonden. We hadden jullie route en de plek vd aardbeving al op de kaart bekeken. Nog een fijne reis gewenst.

Liefs m/p

• 16 April 2010 - 14:13

Mam:

fijn te horen dat alles goed is geniet maar van al het moois en lekkers wat je nog niet kende liefs en groetjes mamxxxxxxxxxxxxx

• 16 April 2010 - 20:17

Karen:

Dank voor alle mailtjes, het klinkt erg goed allemaal! Blijf daar zolang de Eyjafjallajökull (=IJslands) actief blijft...

• 16 April 2010 - 20:51

Mirjam:

Goed om te lezen dat jullie het zo geweldig hebben. Ga zo door Do!

liefs van ons