Terug in Delhi, bijna op weg naar Goa... - Reisverslag uit Delhi, India van Dorien en Marco - WaarBenJij.nu Terug in Delhi, bijna op weg naar Goa... - Reisverslag uit Delhi, India van Dorien en Marco - WaarBenJij.nu

Terug in Delhi, bijna op weg naar Goa...

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien en Marco

21 November 2008 | India, Delhi

Hoi allemaal in het, koude, Nederland,

Het is nu 22.43 uur. We hebben vanavond gegeten in een heel langzaam ronddraaiend restaurant op de 24e verdieping! Goed he, ik met mijn hoogtevrees! Eerlijk gezegd heb ik niet recht naar beneden gekeken :-) maar meer vooruit, mooi over de stad met al de lichtjes.

We zijn vanmorgen met de nachttrein vanuit Varanasi weer in Delhi aangekomen. Gistermiddag om 14.00 vertrokken en om 06.30 hier op het station gearriveerd. In de trein was het wonderbaarlijk rustig, geen krakende wagons, geen piepende remmen (maar echt snelheid maken deed ie eigenlijk ook niet) en geen mensenmassa die door onze wagon struinde. We hadden nl. zo goed als de hele wagon voor onze groep, de bedden waren redelijk hard maar lang en breed genoeg. Wel drukte op de statons uiteraard.

Het voordeel van drie weken rondreizen door India is dat Delhi dan bij terugkomst een stuk rustiger, 'schoner', minder lawaaierig en leuker is dan bij de allereerste aankomst vanuit Nederland! Of misschien zijn we er aan gewend geraakt en gaan we het straks thuis nog missen :-)

Maar goed, straks om 24.00 uur vertrekt onze groep naar het vliegveld voor de terugreis en wij vliegen morgenvroeg om 11.05 door naar Goa om een weekje lekker bij te tanken en uit te rusten van de toch wel vermoeiende reis.

Zometeen eerst nog even de koffers herpakken en het gewicht goed verdelen, dan de groep uitzwaaien en daarna lekker pitten.

Groetjes
Dorien (en Marco)

• 21 November 2008 - 19:45

Nathalie:

Hoi hoi Do en Co,

Heerlijk om te lezen dat jullie t zo leuk hebben, nog een weekje lekker uit rusten, zalig! Dikke kus van ons.

• 21 November 2008 - 20:00

Pap:

Een heerlijk voorrecht om na de avontuurlijke reis door India fijn samen bij te tanken in Goa.We wensen jullie nog een rustige week toe en als jullie weer thuis zijn kun je weer genieten van het "rustige" nederland.
    Groetjes mam en pap

• 21 November 2008 - 20:19

Mam:

hallo fijn te lezen dat het allmaal zo goed verlopen is en nu lekker uitrusten en nagenieten want ook de komendeweek is zo om liefs enxxxxxxxxxx groetjes mam