Beetje moe - Reisverslag uit Khajuraho, India van Dorien en Marco - WaarBenJij.nu Beetje moe - Reisverslag uit Khajuraho, India van Dorien en Marco - WaarBenJij.nu

Beetje moe

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien en Marco

16 November 2008 | India, Khajuraho

Hoi allemaal,

Het is hier nu 21.45 uur en ik duik zometeen het bed in. We hebben er een zware dag op zitten.
Vanmorgen om half 8 vertrokken vanuit Agra en om 18.15 kwamen we hier aan. Zo'n 12 uur in de bus gezeten, met alleen af en toe een korte tnp-pauze (tea en pee). De chauffeur had al gezegd dat de weg slecht zou zijn en als iemand uit India zelf zegt dat de weg slecht is, dan neem maar aan dat ie ook echt slecht is! We konden per uur ongeveer 30 km af leggen :-(
Maar goed, we zijn er en het is alweer een klasse hotel.

Voor morgen hebben we fietsen gehuurd en gaan we de erotische tempels bekijken. Ben benieuwd :-)

Bij de weg: hoe is 't weer thuis? Vorige week was het tussen 35 en 38 graden maar dat viel eigenlijk best te doen. Later werd het ongeveer 32 graden of zoiets. Vanavond is het hier wat frisjes.

Groetjes
Dorien (en Marco, die slaapt waarschijnlijk al)

• 16 November 2008 - 17:09

Hanny(OSS):

Wat die erotische tempels betreft,trek wel iets DEGELIJKS aan....!!!!!Hier komt vannacht de eerste nachtvorst.
    Geniet ze nog.

• 16 November 2008 - 18:26

Juut:

Laat maar ff weten of ut iets is om hier te beginnen....zo'n erotische tempel..! Ik zal wel vast een GOD-je uit gaan zoeken om te aanbidden....
    ;-)

• 16 November 2008 - 22:44

Mam Lies:

hier in macharen is het nu half 12 toch vlug even kijken of er nog nieuws is uit dat verre land en ja goed gegokt ga maar vlug slapen dan kunnen jullie er morgen weer tegen een heel fijne dag op de fiets want de helft zit er alweer op geniet van de tempels liefs mamxxxx

• 17 November 2008 - 10:29

Mirjam:

Hoi Do en Co,

Vanochtend was het vrij koud ca 4 graden maar de zon schijnt.
    Hoop dat jullie in Goa een beetje kunnen relaxen en alle indrukken kunnen verwerken, maar dat zal wel goed komen.

Liefs Mirjam

• 17 November 2008 - 22:11

Jos:

Hé Vakantiegangers. Ik ben weer thuis. Ben gisteren over India gevlogen, maar ik zag jullie niet. Blijf maar daar, het is hier koud. Groetjes

• 17 November 2008 - 22:11

geniet dr nog maar van

• 21 November 2008 - 09:47

Natasja:

Hoi, Hoi,

Leuk om jullie avonturen te lezen. 32 graden is inderdaad een beetje fris. Hier storm. regen, hagel en de rest...
    Veel plezier en erotische tempel, doe mij er eentje.
    groet,
    natasja