Nog heel even... - Reisverslag uit New Delhi, India van Dorien en Marco - WaarBenJij.nu Nog heel even... - Reisverslag uit New Delhi, India van Dorien en Marco - WaarBenJij.nu

Nog heel even...

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien en Marco

26 November 2008 | India, New Delhi

Hoi allemaal,

Nog heel even en dan is het al weer voorbij :-(

Morgen nog een dagje op het strand hangen en moed verzamelen voor de terugreis op vrijdag.

We vliegen om 14.45 naar Delhi waar we rond 17.30 of zoiets aankomen, dan om 03.30 uur naar Londen (ong. 9 uur vliegen) dan 3 uur wachten en dan 1,5 uur naar A'dam. Vervolgens de laatste etappe met de trein naar Deventer. Zal wel frisjes zijn...
Dus het wordt veel zitten, hangen en wachten.

Nog even voor de Djoser groep: hier wordt zelfs de fontein aan de binnenkant schoon gemaakt, net als trouwens het plafond van de galerij...
We hebben er foto's van als bewijs :-)

• 26 November 2008 - 16:29

Hannie:

Een hele goede terug reis,
    en dat wachten en hangen och jullie hebben veel indrukken opgedaan dus valt er veel te bepraten dan schiet het lekker op. ik hoor wel wanneer jullie weer in deventer zijn.Groetjes Hannie en Cor.

• 26 November 2008 - 17:02

Mirjam:

Geniet nog even van je laatste momenten in India.

Goeie reis terug en tot snel!

Dikke kus,

• 26 November 2008 - 18:19

Hanny Uit Het OSSE:

Geniet nog maar lekker van de laatste zonnestraaltjes, dan kun je er nog lang op teren.
    Ik wens jullie een heeeeeeeeeeeel voorspoedige reis toe.
    TOT HORENs.
    HANNY>

• 26 November 2008 - 18:22

Juut:

Ik wens jullie nog ff lekker relaxen, en dan een aangename vlucht terug naar het koude Holland!!
    Moeten we jullie komen ophalen (zaterdag dan hè??)????
    Tot gauw..!!! Liefs, Juut

• 26 November 2008 - 18:28

Iwan En Willeke:

Ha die vakantiegangers. Geniet nog van jullie dagje aan het strand.
    En een goede reis naar huis.
    Hopelijk tot binnenkort met 5% van al jullie foto's.
    Heel veel groetjes uit Oss.

• 26 November 2008 - 19:23

John En Janny:

Goede terugreis en verheug je maar alvast weer op ons lekkere koude kikkerlandje.

We hopen gauw jullie foto's te kunnen bekijken maar zal dit jaar wel niet meer lukken denk ik. Druk, druk, druk. Volgend jaar maar weer. (nog een heel jaar voor de boeg dus dat zal wel lukken toch?)
    Groetjes,

• 26 November 2008 - 19:47

Janny Wingens:

Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan.........geniet van de laatste zonnestraaltjes want hier is de sneeuw net gedooid. Inpakken en meebrengen? Goede reis en tot gauw!

• 26 November 2008 - 22:24

Marten:

bekijk het positief we hebben hier wel mooie witte sneeuw en natuurlijk kun je zo leuk je eigen adem zien :)

c yall soon

• 27 November 2008 - 06:51

Juut:

Hey schatten!! Blijven jullie wel uit de buurt van die Taj Mahal daarzo??!! 'K zie jullie graag ongeschonden terugkomen...!

Liefs, Juut