Wauw, fantastisch!!!!!! - Reisverslag uit New Delhi, India van Dorien en Marco - WaarBenJij.nu Wauw, fantastisch!!!!!! - Reisverslag uit New Delhi, India van Dorien en Marco - WaarBenJij.nu

Wauw, fantastisch!!!!!!

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien en Marco

22 November 2008 | India, New Delhi

Hallo allemaal,

We zijn vanmiddag hier in het Lemon Tree Amarante Hotel aangekomen en wanen ons in een soort van paradijsje!
Sowieso is Goa héél anders dan het India wat we tot nu toe gezien hebben. Het is hier 'green en clean' zoals onze chauffeur vertelde die ons stond op te wachten bij het vliegveld. Ook al zo'n luxe!

Ons hotel is zo'n 3 jaar oud en in portugese stijl gebouwd met veel glas in lood en mooi tegelwerk. Het personeel is erg on-indiaas, als je iets vraagt, doén ze het ook. Ze zeggen niet alleen maar yes, yes om vervolgens niets te doen.

Na aankomst eerst via roomservice (ja, ja, bestaat echt hier) 'n heerlijke kop verse tomatensoep besteld met brood en binnen 20 min. stond het in onze kamer, keurig verzorgd, in schone soepkoppen, met bestek, met soepstengels, broodjes en toast. Als dat geen luxe is weet ik het niet meer. 'N hele omschakeling na de afgelopen tijd.

Voor de Djosermensen: alles goed gegaan met de terugreis? Is het koud? En Nanne, onze vlucht was meteen geregeld.

Nog even om te plagen:
- het is hier nu 32 graden;
- Leonie, er ligt een geweldig zwembad bij;
- het zeewater is hier warmer dan de douche in Varanasi :-)

Groetjes
Dorien (Marco staat onder de warme (!) douche)

• 22 November 2008 - 14:02

Miranda:

aha nu is het luieren begonnen, hoe is het met de sla in Goa? Hier vanochtend een witte deken en heerlijk zonnig winterweer geniet nog even van de warmte daar!

• 22 November 2008 - 16:13

Mam:

Hallo dit is om echt jaloers te worden moet ik ook eens doen (grapje) geniet er van het ziet er fantasties uit Groetjes uit het koude Macharen liefs mamxxx

• 22 November 2008 - 16:21

Marten:

haha, nu lekker de luxe in, lekker even bijkomen van al dat gegaast en natuurlijk alle indrukken van de afgelopen weken.

• 23 November 2008 - 12:21

Pap:

En nu maar in een rustige omgeving de mooie reis die jullie gemaakt hebben nog eens dunnetjes in gedachten overdoen.
    Nog een paar fijne dagen gewenst.
    Groetjes mam en pap.

• 23 November 2008 - 15:58

Willem & Sjoukje:

Hallo Marco en Dorien,

Dat is dus wel een heel andere India. Wij hadden gisteren zo'n twee uur vertraging. We konden eerst niet verder dan Zurich. Vanwege het slechte weer waren er op Schiphol landingsbanen dicht. Op dit moment is het rond het vriespunt en het sneeuwt erg koud en erg wennen. Geniet van jullie weekje in Goa.