Taj Mahal en meer - Reisverslag uit Agra, India van Dorien en Marco - WaarBenJij.nu Taj Mahal en meer - Reisverslag uit Agra, India van Dorien en Marco - WaarBenJij.nu

Taj Mahal en meer

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien en Marco

15 November 2008 | India, Agra

Vandaag de Taj Mahal.
Heel vroeg uit de veren, maar dan heb je ook wat. Terecht staat dit gebouw op de lijst. Echt een romantisch sprookje. Het licht is fantastisch 's morgensvroeg.

Morgen gaan we richting Varanashi aan de Ganges. Eerst maken we evenwel een tussenstop (erotisch getinte tempels). 't wordt een lange busreis (12 uur), dus weer vroeg op.

Hier is alles ok. Geen ziekte meer. Fantastisch weer (ruim 30 +).

We hopen dat het bij jullie net zo is (we bedoelen dan de gesteldheid en niet het weer).

groetjes Marco (en Dorien)

• 15 November 2008 - 13:42

Martijn:

Heel veel plezier bij de Taj Mahal en fijn dat alles weer goed is

• 15 November 2008 - 15:12

Mam.lies:

zo fijn te lezen dat het weer goed gaat hier gaat het zo zijn gangetje ga vanavond naar de lievecamp kaartjes van marian gekregen en volgendeweek alle dagen wat net als bij jullie alleen niet zo warm dus geniet van alles wat je ziet en beleefd liefs en groetjesxxxxxxmam tot het volgendebericht doei

• 15 November 2008 - 15:47

Chris&wel:

Ha!
    Goed om te horen dat jullie het leuk hebben en dat de weerstand weer op peil is!
    Verleiding om de Taj Mahal te swaffelen kunnen weerstaan?
    xx