En toen was mijn tablet leeg.. :-( - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Dorien en Marco - WaarBenJij.nu En toen was mijn tablet leeg.. :-( - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Dorien en Marco - WaarBenJij.nu

En toen was mijn tablet leeg.. :-(

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien en Marco

25 November 2018 | Nieuw Zeeland, Wellington

Was ik gisteravond lekker op dreef.. en toen was mijn tablet leeg..

Vanaf Wairoa naar Napier. Deze stad is in de dertiger jaren verwoest door een aardbeving en herbouwd in de toen moderne art deco stijl. Mooi!
Via Taupo door vulkanisch gebied over de Desert Road naar Whanganui. Prachtig landschap. Machtige bergen, waarvan een in een perfecte kegelvorm, op de achtergrond en woestijn begroeiing waar we doorheen reden. Schitterend!

In Whanganui hadden we een mooie camperplek aan de promenade bij de rivier én midden in het stadje. Ook hier weer art deco huizen maar ook een schitterende heldere regenboog.. het goot namelijk :-)
De volgende dag naar onze laatste bestemming van het Noordereiland, Wellington.

Mooie overnachtingsplek aan de jachthaven en gisteren naar het Te Papa museum, indrukwekkend!

Nu op de ferry en bijna in Picton, ons begin op het Zuidereiland dat nog mooier schijnt te zijn dan het Noordereiland.
We gaan het zien!

O ja, daar schijnen nóg meer plekken te zijn zonder enig bereik voor telefoon en/of internet..

• 26 November 2018 - 08:26

Marieken:

Veel plezier op dit nog mooiere eiland!