dr. Ho - Reisverslag uit Lijiang, China van Dorien en Marco - WaarBenJij.nu dr. Ho - Reisverslag uit Lijiang, China van Dorien en Marco - WaarBenJij.nu

dr. Ho

Door: Marco

Blijf op de hoogte en volg Dorien en Marco

13 April 2010 | China, Lijiang

We zijn vandaag op de fiets gestapt en de binnenlanden ingetrokken. Weer een hele ervaring. Net hebben we Dr Ho bezocht. Een volgens hem de meest beroemde dokter in de wereld. Dorien heeft kruiden meegekregen.

Lijiang staat op de lijst van Unesco, world heritage. Of dit een zegen is weet ik nog niet. 't is prachtig, maar ook volledig bezet door souveniershopjes en natuurlijk stervens druk.

We blijven hier nog een dagje en daarnaa door naar Dali.

Marco

• 13 April 2010 - 06:16

JUUT:

Neem voor mioj ok wa kruiden meej...'k heb last van chronisch verouderen........ :-0 !!

XXX

• 13 April 2010 - 20:01

Pap:

We waren vanmiddag winkelen in Deventer en daar trof ik Wolter. Hij heeft mij zijn kantoor laten zien. Alles OK.
    Het is wel genieten voor jullie als ik dat zo lees. Profiteer er nog maar even van.
    Groeten Pap
    P.S.Ik zweer bij chinese kruiden.

• 14 April 2010 - 10:17

Juut:

Heej...jullie zitten toch niet in buurt van die aardbeving hè?????? Zijn jullie veilig daar???

Eerst zitten ze in India met een aanslag...nou laten ze China de grond in zakken...!!!
    Uttistochnienormaalmeer!!

X Juut

• 14 April 2010 - 16:22

Iwan En Willeke:

Als er bij die Chinese kruiden ook naalden aan te pas komen haak ik af :-).

Ik geniet van elk berichtje, houd ons vooral op de hoogte van jullie reis.

Nog een paar fijne dagen in Lijiang en een goede reis naar Dali.

Groetjes en liefs,
    xxx

• 15 April 2010 - 10:33

Mam:

fijn te lezen dat jullie het naar de zin hebben toch hoop ik dat je ver van de beving zitten wand dat maakt me toch weer een beetje bang stuur aub een berichtje groetjes en liefs mamxxxxxxxxxxx